23 Aralık 2013 Pazartesi

Yeni Yıl Hediyesi



Geçen yıl Kitap Notları takipçilerine ufak bir test yapıp tüm soruları doğru yanıtlayan üç kişiye kitaplar göndermiştim. Bu yıl tek kişiye daha özel bir hediye vereceğim. 

Hediyem Ahmet Ümit'in son romanı Beyoğlu'nun En Güzel Abisi. Hem de imzalı!

Bu sefer sorular hazırlayamadım. Eğer kitabı kazanmak istiyorsanız, bu yazının altına e-postan adresinizle birlikte yeni yıl dileğinizi/yeni yıla ilişkin kararınızı içeren bir yorum bırakmanız* yeterli. Tek ön şartım Kitap Notları'nı blogger veya e-posta** yoluyla takip ediyor olmanız. (Böylece herkesin bir kez katıldığına emin olabilirim.) 

30 Aralık'a kadar yorumlarınızı bekliyorum. 31 Aralık'ta çekilişin kazananını açıklayacağım.

Mutlu yıllar!


*Eğer Kitap Notları'nı e-posta yoluyla takip ediyorsanız ''anonim'' seçeneğiyle e-posta adresinizi belirterek yorum bırakabilirsiniz.
**E-postanızı sağ üst köşede ''Beni yorma e-posta gönder'' yazan kutucuğa yazıp posta kutunuza gelecek olan aktivasyon linkine tıklayarak e-posta yoluyla Kitap Notları'nı takip edebilirsiniz.


31 ARALIK, SONUÇLAR

Merhaba, ramdom.org ile seçilen şanslı sedabayoldu@hotmail.com oldu. Şimdi ona bir e-posta atıp adresini bekliyorum. Cevap alamazsam duruma bakarız :)

Bir de amortim var: gulfemunal@hotmail.com'a Ioanna Kristiani'nin Başka Bir Memleket romanını göndereceğim. Ondan da cevap bekliyorum.

Bütün katılanlara teşekkür ederim. 

Herkese tekrar mutlu yıllar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder