1 Aralık 2015 Salı

İşte Benim Stilim All Star 80.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(1 Aralık 2015)

İŞTE BENİM STİLİM SON BÖLÜM 80.BÖLÜM(1 ARALIK 2015)

İşte Benim Stilim All Star finale doğru yeni bölümleri ile devam ediyor. İşte Benim Stilim All Star 80.bölümü ile 1 Aralık Salı günü ekrana geldi. Bu hafta iki yarışmacı birden yarışmaya veda edecek. Geçtiğimiz hafta Neda yarışmaya gelir gelmez elenmişti. Bakalım bu hafta kimler eleme potasına girecek ve kimler elenecek... Bildiğiniz gibi İşte Benim Stilim yeni sezonda İşte Benim Stilim Ünlüler formatı ile ekrana gelecek. All Star sezonu 1 ay sonra son buluyor. Bakalım 2015 yılının en tarz kadını kim olacak...
İşte Benim Stilim All Star yeni haftasında ikinci gününde kimler eleme potasına girdi, kimler kaç puan aldı. İşte yarışmacıların kıyafetleri ve aldıkları puanlar...

İşte 25 kasım işte benim stilimde eleme potasına kalan yarışmacı...
79.Bölüm Eleme Potasına Kalan Yarışmacı "Gülay Hançer"
80.Bölüm Eleme Potasına Kalan Yarışmacı "?"

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 80.BÖLÜM KIYAFETLER, PUANLAR
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler ve aldıkları puanlar güncellenecektir... Takipte kalın...
İşte Benim Stilim All Star Çiğdem Çelik
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 23 Puan
Kombin: Çiğdem Çelik 1 Aralık Salı günü siyah kemer ile süslenmiş siyah bir elbise ile sahneye çıktı.
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Nihal Candan
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin: Nihal Candan bugün beyaz bir elbise üzerine sütyen, siyah eldiven ve ayakkabı ile geldi
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Ayşegül Doğan
Nur Yerlitaş:  Puan
İvana Sert:  Puan
Kemal Doğulu:  Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Özden Cerrahoğlu
Nur Yerlitaş:  Puan
İvana Sert:  Puan
Kemal Doğulu:  Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Aycan Nurcan Şencan
Nur Yerlitaş:  Puan
İvana Sert:  Puan
Kemal Doğulu:  Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Emel Özkızıltaş
Nur Yerlitaş:  Puan
İvana Sert:  Puan
Kemal Doğulu:  Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Ayşenur Balcı
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı: -
İşte Benim Stilim All Star Sima Şerafetinova
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 23 Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Gülşah Yılmaz
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Gülay Hançer
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 17 Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Ünal
Nur Yerlitaş:  7 Puan
İvana Sert:  7 Puan
Kemal Doğulu:  5 Puan
Toplam Puan: 17 Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
iste benim stilim all star 1 aralık salı, iste benim stilim all star 80.bölüm kıyafetleri, iste benim stilim all star kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, 80.bölüm giydiği kıyafetler, nereden aldı,1 aralık işte benim stilim kıyafetleri,1 ARALIK ibs günün en kötüsü kim oldu, en kötü giyinen kim oldu, ibs all star kıyafetler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder