25 Eylül 2014 Perşembe

Bu çekilişte mis gibi tarhana çorbası var:)

Beni takip edenler bilir, blogumda çekiliş haberlerine yer vermem, fazla tanıtım yazısı da yayınlamam.

Ama bu sefer gerçekten de durum başka. Sevgili Bahçeperim yapıyor bu çekilişi. Blogumu açtığım ilk zamanlardan bu yana birbirimizi takip ediyoruz. Her zaman yorumlarıyla blogumu yalnız bırakmayanlardandır kendisi. Hani hiç yüzünü görmeden içinizin ısındığı insanlar vardır ya, Bahçeperim de öyle benim için. Aynı şehirlerde otursak, kesin sıkı arkadaş olurduk diye hissediyorum. Belki bir gün o da olur, belli mi olur, hayat sürprizlerle dolu, bir gün Ege'ye kaçasım gelir elbet:)

Elbette sadece gönül bağları yüzünden değil çekilişe katılma nedenim.
Bir de çok güzel hediyeler veriyor. 

Zaman zaman tariflerini yazdığı, içimizi ısıtan Sevgili Iraz Ana'nın tarhanası var hediyeler arasında, bir de Peri Çayı var!

Mis mis mis :)

 En sevdiğim çorbalardandır tarhana, anne kokusudur biraz, özlemdir. Alırım oradan buradan, pazarlardan genelde ama sevmem tadını başkalarının tarhana çorbalarının. Bu yüzden katılıyorum bu çekilişe biraz da, Iraz Ana'nın mübarek ellerinde yoğrulan tarhanayı tatmak için yani.

Aslında çekilişte rakiplerim oluyorsunuz bu durumda ama ne yapalım, söz verdik Peri'ye, duyuracağız çekilişin detaylarını mecburen artık, buyurun buraya tıklayın :)

Sevgiyle, soğuk günlerde içinizi ısıtacak, mis gibi tüten, üzeri karabiberli tarhana çorbası ile kalın :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder